Monday, November 24, 2014

Tund 11 – Arvuti Varundusplaan

Mida läheb mul vaja

Minu arvutis on 1,5TB kõvaketas, kuid suur osa sellest on filmid, mängud ja programmid. Varunduseks läheks mul maksimaalselt (sülearvuti ja lauaarvuti peale kokku) vaja 1TB välist kõvaketast.
Western Digital Green WD10EZRX 1TB maksab 50€ ja on korralik vaikne kõvaketas. Ja varunduseks kasutaks Windows'i sisseehitatud File History süsteemi, mis on sisseehitatud igasse Windows 8 süsteemi (kuid ei pruugi olla aktiveeritud). Win 8 olen hankinud aga tasuta läbi Microsoft Dreamspark projekti.


Väga lihtne ja otsekohene.

 

Seadistamine

File History salvestab perioodiliselt kõik Libraries süsteemi lisatud kaustad inkrementaalselt, hoides täpselt nii pikka failide muutmise ajalugu, kui varundsketta peal on vaba ruumi. Kõik andmed mida ma pean oluliseks varundada koondan ma temaatiliselt kaustadesse (kui need juba ei ole), ja vaatan, et need kaustad oleksid lisatud Windows'i Library-te hulka.

Taastamine

Varundatud koopiaid on väga lihtne taastada, kuna ketta sisu on vaadatav samamoodi nagu ülejäänud süsteemil, lisaks näed igal failil mida on mitmeid kordi muudetud juures erinevate kuupäevade versioone ja andmeid kuna miski loodi või kustutati.
















No comments:

Post a Comment